Kursusdag: God publikumsbetjening
Kurset vil hjælpe frontpersonalet til at blive bedre til at håndtere de mange forskellige typer kunder og situationer i virksomheden i hverdagen.
Kurset vil give bevidsthed om kundebetjening og kropssprog, kundetyper og konstruktiv adfærd, udnyttelse af rummet; samt redskaber og teknikker til at identificere egne kompetencer og talenter og til at udvikle dem yderligere.
På kurset får du viden om:
- Personlig fremtræden
- Adfærd og integritet
- Kropssprog, stemme og image
- Rummets betydning og muligheder
- Modeller og værktøjer til implementering
- Venlig og konstruktiv indsats – genkendelse af signaler
- Effektiv kommunikation – klar og struktureret formidling
- Hurtig indsats i formidling – klar besked
Underviser:
Birgitte Raaberg er skuespiller og arbejder desuden som coach og kommunikationsrådgiver
Tid og sted:
5. marts kl. 9.00 – 16.00 på Bundsbæk Mølle (Bundsbækvej 27, 6900 Skjern)
Tilmelding:
Der er plads til 25 deltagere på kurset efter først-til-mølle-princippet.
Tilmeldingen foregår til Lisbeth Jensen via mail til lisbeth@hvidesande.dk
Pris: Ekstraordinært GRATIS inkl. forplejning
No-showgebyr: 150 kr.
Projektleder - Kultur & natur