Birgitte Rabjerg

Kursusdag: God publikumsbetjening

Foto: Presse

Kurset vil hjælpe frontpersonalet til at blive bedre til at håndtere de mange forskellige typer kunder og situationer i virksomheden i hverdagen.

Kurset vil give bevidsthed om kundebetjening og kropssprog, kundetyper og konstruktiv adfærd, udnyttelse af rummet; samt redskaber og teknikker til at identificere egne kompetencer og talenter og til at udvikle dem yderligere.

På kurset får du viden om:

  • Personlig fremtræden
  • Adfærd og integritet
  • Kropssprog, stemme og image
  • Rummets betydning og muligheder
  • Modeller og værktøjer til implementering 
  • Venlig og konstruktiv indsats – genkendelse af signaler
  • Effektiv kommunikation – klar og struktureret formidling
  • Hurtig indsats i formidling – klar besked

Underviser:
Birgitte Raaberg er skuespiller og arbejder desuden som coach og kommunikationsrådgiver

Tid og sted:
5. marts kl. 9.00 – 16.00 på Bundsbæk Mølle (Bundsbækvej 27, 6900 Skjern)

Tilmelding:
Der er plads til 25 deltagere på kurset efter først-til-mølle-princippet.
Tilmeldingen foregår til Lisbeth Jensen via mail til lisbeth@hvidesande.dk

Pris: Ekstraordinært GRATIS inkl. forplejning
No-showgebyr: 150 kr.

Lisbeth

Projektleder - Kultur & natur

lisbeth@visitvesterhavet.dk