Front of House 2025 - 03. marts hos Varde Garten & Von Lügenhals
03. marts hos Varde Garten & Von Lügenhals
Skal dit frontpersonale med til Front of House møde? Her har de mulighed for at få en god formiddag, hvor de kan netværke en masse på tværs, og blive klædt endnu bedre på til at være værter for destinationen!
Tilmeldingsfristen til begivenheden er d. 24. Februar 2025.
Deltager du som repræsentant for en oplevelse/attraktion, så er det muligt under netværksindslaget kl. 10.00-11.30 at have en stand for din virksomhed. Standen skal være bemandet i hele tidsrummet og vi opfordrer oplevelsesaktører/attraktioner til at medbringe brochurer, flyers og evt. fribilletter til standen. Vi opfordrer derudover også oplevelsesaktører/attraktioner at deltage i begge møder, for at kunne netværke med frontpersonale fra begge kommuner.
Arrangementet er gratis at deltage i.
Har du spørgsmål til Front of House møderne, kontaktes Ditte Lange på tlf. 21489250 eller mail ditte@visitvesterhavet.dk
TILMELD FRONT OF HOUSE MØDE HER
Program Front of House d. 03 marts hos Varde Garten & Von Lügenhals
08.30 Velkomst og formiddagssnacks i Pavillonen hos Varde Garten (Fiskergade 3A, 6800 Varde)
08:45 - 09:00 Oplæg af Destination Vesterhavet
09:00 - 09.30 Service og Værtskab med turisten i centrum v/ Mia Post-Lundgaard, Lektor hos Smart Academy
09.30 - 09.45 Liv og aktiviteter i Varde by v/Malene Wonsbek, Varde Handel
09.45 - 10.00 Varde Garten og Von Lügenhals v/Bo Rasmussen
10:00 - 10.15 Formiddagsforfriskning i Von Lügenhals
10:00 - 11:30 Hvad kan man opleve i Destinationen? (Netværksindslag i Boderne og Den Grønne Gårdhave)
11.30 Afslutning i Pavillonen
OBS. Vi gør opmærksom på at der kan forekomme ændringer i programmet
Front of House møde er støttet af:
Front of House - d. 10. marts hos Hotel Fjordgaarden
Vi afholder også Front of House møde d. 10 marts hos Hotel Fjordgaarden. Programmet for mødet vil overordnet set være det samme, men vi opfordrer oplevelsesaktører/attraktioner at deltage i begge møder, for at kunne netværke med frontpersonale fra begge kommuner.